Menu
Your Cart

Πολιτική Επιστροφών

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Σε περίπτωση που αγοράσατε προϊόντα από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας και για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά μπορείτε να μας ενημερώσετε εντός 24 ωρών τηλεφωνικά ή μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης info@belyse.gr ώστε να τα επιστρέψετε.

Μπορείτε να επιστρέψετε είτε μέρος της παραγγελίας σας είτε ολόκληρη, στην ίδια συσκευασία που σας απεστάλη, με αποστολή των προϊόντων στην έδρα της Εταιρείας μέσω μεταφορικής εταιρείας της επιλογής σας με δική σας χρέωση. Επιστρέφοντας τα προϊόντα μπορείτε να κάνετε αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν .

Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας.
Σε κάθε περίπτωση, αλλαγή ή επιστροφή παραγγελίας θα γίνεται δεκτή μόνο εφόσον παραληφθούν τα προϊόντα από την εταιρεία μας εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και ελεγχθούν ότι δεν φέρουν φθορά και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, και συνοδεύονται από το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς.
Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντων με νέα, αυτά επιβαρύνονται με έξοδα μεταφοράς, εκτός αν αποτελούν μέρος κάποιας προσφοράς μειωμένων ή δωρεάν μεταφορικών.
Η συσκευασία των προϊόντων για την επιστροφή τους πρέπει να γίνει με τον αντίστοιχο τρόπο που σας τα αποστείλαμε για την αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά καθώς ο κίνδυνος μεταφοράς βαραίνει τον πελάτη. Αν έχετε απορίες μπορείτε απλά να μας καλέσετε ή να στείλετε mail στο info@belyse.gr και θα σας κατευθύνουμε κατάλληλα. Σημειώνεται πως δεν επιστρέφονται προϊόντα που περιέχονται σε εσώκλειστη συσκευασία όπως λαμπτήρες και ταινίες led εφόσον ανοιχτεί η συσκευασία τους.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, παρακαλούμε όπως ελέγξετε την ακεραιότητα της συσκευασίας των προϊόντων. Μην παραλάβετε την παραγγελία σας αν η συσκευασία είναι φθαρμένη ή φαίνεται παραβιασμένη. Τα προϊόντα έχουν την κατάλληλη προστασία στη συσκευασία τους αλλά παρόλα αυτά μπορεί να προκληθεί κάποια φθορά κατά τη μεταφορά. Αν μετά την παραλαβή και ανοίγοντας τη συσκευασία διαπιστώσετε ότι έχει προκληθεί φθορά, παρακαλούμε να τραβήξετε μια φωτογραφία της συσκευασίας όπως την παραλάβατε ώστε να διαπιστώσουμε την ζημιά και στείλτε την στο info@belyse.gr ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά εντός της ημέρας παραλαβής της παραγγελίας σας. Η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να γίνει με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών που σας απεστάλησαν και τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή των φθαρμένων προϊόντων θα επιβαρύνουν την Εταιρεία μας. Σε κάθε περίπτωση, επιστροφές χτυπημένων/κατεστραμμένων προϊόντων γίνονται δεκτές εφόσον ενημερωθεί η Εταιρεία την ημέρα της παραλαβής.


ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να μας ενημερώσετε εντός 24 ωρών τηλεφωνικά ή μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης info@belyse.gr και αναλαμβάνουμε την ακύρωση της παραγγελίας σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης info@belyse.gr εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Θα εξυπηρετηθείτε άμεσα και θα σας ενημερώσουμε για όλες τις επιλογές σας βάσει της εμπορικής πολιτικής της εταιρίας(βλ. Επιστροφές προϊόντων).
Έπειτα από το πέρας των 5 ημερολογιακών ημερών από την κατοχύρωση της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας και σε περίπτωση που δεν έχει αποπληρωθεί εντός του εν λόγω χρονικού διαστήματος, η παραγγελία σας αυτόματα ακυρώνεται (αφορά συνήθως παραγγελίες οι οποίες έχουν ως μέθοδο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό). Εφόσον επιθυμείτε ακόμη να παραλάβετε την παραγγελία σας έπειτα από το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εκ νέου παραγγελία.